HOŞGELDİNİZ

Uzun bir yolculuktur edebiyat... Başladığı ve bittiği yer arasında bir ömürdür kat edilen. Soluklanırsınız satır aralarında, bazen başlarsınız yeniden, bazen bitirirsiniz. Benim bu yolculukta ki düşüm yürekler biriktirmekti. Hoşgeldiniz!.

Talân Ayşe Kanca

23 Temmuz 2010 Cuma

Seni Gözbebeğime Yazdım



Dizilirken yokluklar boğazıma,
seni düşlerken buldum kendimi.
Dedim ki;
acıkmak bu olmalı!.

Kaybetmişken en sevdiklerimi,
yine sen çıktın karşıma.
Dedim ki;
kader bu olmalı!.

Öfkeleri doldurup içtim ardından.
En kuytu kahpelikleri,
en gizli gerçekleri,
en pahalı düşleri satın aldım bir çırpıda.
Seni göz bebeğime yazdım,
göz bebeklerimi, sana...
Sarmayı özlerken en soğuk yanlarını,
seni kaybetmek çıktı falımda.
Dedim ki;
yalan bu olmalı!.
Nasıl geldiysen hayatıma, öyle kal istedim!
Ellerine verince güneşlerimi,
her ah edişinde yıldızları ekledim.
Nasıl geldiysen hayatıma; öyle kal istedim!

Talân Ayşe Kanca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder