HOŞGELDİNİZ

Uzun bir yolculuktur edebiyat... Başladığı ve bittiği yer arasında bir ömürdür kat edilen. Soluklanırsınız satır aralarında, bazen başlarsınız yeniden, bazen bitirirsiniz. Benim bu yolculukta ki düşüm yürekler biriktirmekti. Hoşgeldiniz!.

Talân Ayşe Kanca

23 Temmuz 2010 Cuma

Ben Sana Vuslatım Şimdi



Çatık kaşlarından geçip,
kırık kalbinde salındım yine...
Seni bulduğum limanda annen yok;
baban ...
Ama çoçuk, ben geldim,
ufkumda
umurumdasın!.

Say beni...
Birinde annen say,
diğerinde baban,
Onlarca kez say...
Tek düşüm; seni düşünmek.

Yaralı kolların beni sarmaz mı?
Okşasam saçlarını, sevinmez mi?
Tutsam ellerini, sarılmaz mı?

Sen cocuk;
ufkumda,
umurumdasın...
Ümidimsin en çok.
Biriktirdin ya hasreti,
vuslatlara açtın...
Ben sana vuslatım şimdi.

Gözlerini kapatıp düşlemişsin...
Sen çocuk;
düşlerimi al,
dökülsün ruhundan keşkelerin.

Dal olurum sana sonra,
ışkın veririm,
umut olurum toprağına...
Sen çocuk,
unut...
Unutmak yok deme!.
Çıkar bak yüreğimi;
nasıl unutmuş seni...

Bak çocuk;
karanlığımı ışıtıp geldim,
sancımı unutup geldim,
kendimi sıyırıp geldim..
Ben sana vuslatım şimdi!.


Talân Ayşe Kanca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder