HOŞGELDİNİZ

Uzun bir yolculuktur edebiyat... Başladığı ve bittiği yer arasında bir ömürdür kat edilen. Soluklanırsınız satır aralarında, bazen başlarsınız yeniden, bazen bitirirsiniz. Benim bu yolculukta ki düşüm yürekler biriktirmekti. Hoşgeldiniz!.

Talân Ayşe Kanca

24 Temmuz 2010 Cumartesi

Safâ Süren Yalnızlığım




Bir kucaktan diğerine düştüm,
bir yürekten diğerine...
Bir aşk muştuladılar bana,
bin acı gelip kuruldu yüreğime.
Gitme; safâ süren yalnızlığım,
gitme...

Alt tarafı vuslata çıkarsın,
üst tarafı ayrılığa...
bana çıkanlar sana çıkmaz sevgili.
Bana çıkanlar; senden kalanlar,
onlar; elimi süremediklerim,
uğrunda ölemediklerim.

Mevsim sonbahar sevgili,
hazandır düşen toprağıma.
Belkilerimle yatar uyurum,
keşkelerimle uyanırım her bahar.

Gitme sevgili,
boğazımdasın hâlâ...
Kuşlarım göç etmez sensiz.
sen kal sevgili,
yalnızlığım gitsin bu kez!


Talân Ayşe Kanca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder