HOŞGELDİNİZ

Uzun bir yolculuktur edebiyat... Başladığı ve bittiği yer arasında bir ömürdür kat edilen. Soluklanırsınız satır aralarında, bazen başlarsınız yeniden, bazen bitirirsiniz. Benim bu yolculukta ki düşüm yürekler biriktirmekti. Hoşgeldiniz!.

Talân Ayşe Kanca

23 Temmuz 2010 Cuma

Gülkurusu Akşamlar




Çiğniyorum;
yüreğinin yarıklarından içeri süzülenleri.
“Kus beni” dedikçe;
damağımdasın.
Ölmeye yeminli misin?
Özürlü yanlarımı geçirdim hayat eleğinden.
sen en büyük özrüm çıktın.
Şafakla beraber doğuyorum,
kollarımı uzattığım sen, tut beni.
Öyle acemice olmasın.
yakama yapışıp bitir işimi.
Saliseler var, hatta dakikalar aklımda...
Haydi giy çarıklarını,
dizlerinde toprak,
avuçlarında su,
gözlerinde ateş…
Ağaçların ağladığını duyabiliyor musun?
Gülkurusu akşamlar var avuçlarımda.


Talân Ayşe Kanca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder