HOŞGELDİNİZ

Uzun bir yolculuktur edebiyat... Başladığı ve bittiği yer arasında bir ömürdür kat edilen. Soluklanırsınız satır aralarında, bazen başlarsınız yeniden, bazen bitirirsiniz. Benim bu yolculukta ki düşüm yürekler biriktirmekti. Hoşgeldiniz!.

Talân Ayşe Kanca

9 Ekim 2010 Cumartesi

BEN ŞİİR'İM

                                                     Ben şiir'im;
                                        yazılmış olmak için yazılmadım,
                                                     benim bir adım var
                             ve bir adım ötemde belki ölüm, belki kalım var...
                                                      Ben şiir'im,
                                   aşk'a da yazılırım, acıya da, sana da...
                               Ben şiir'im yazıldığım gibi okunmadım hiç.

                                               Talan Ayşe Kanca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder