HOŞGELDİNİZ

Uzun bir yolculuktur edebiyat... Başladığı ve bittiği yer arasında bir ömürdür kat edilen. Soluklanırsınız satır aralarında, bazen başlarsınız yeniden, bazen bitirirsiniz. Benim bu yolculukta ki düşüm yürekler biriktirmekti. Hoşgeldiniz!.

Talân Ayşe Kanca

10 Nisan 2011 Pazar

Bir Avuç Suda Arınmak





Kapana kısılmışım, tek tutar dalım sensin!.

Sensizliği kaldırıp attım çıkınımdan... Kocaman bir soğanı bölüşüyoruz dünyaya inat. Bir bardak suyla doyuruyoruz ruhumuzu, arınıyoruz kendi karanlığımızda. Çıkarınca ağzımızdaki baklaları, sen ne olduğundan habersiz atlıyorsun boynuma, ben ne olduğunu anlamadan sarılıyorum ruhuna. Kıyılarında arınıyorum yalnızlığımdan.
.....




Aşk: Hiç korkmadan bir yüreğe rağmolmak, yarı yolda kalacağını bile bile... Karın ağrılarını hiçe sayıp üşüşmek tadı damağımda kalan tadına. Tutunmak dallarına, düşmemek için değil; daha da yakınlaşmak için. Öpmek dudaklarından, aklın karıncalanırken neyi öptüğünü unutmak, ya da nerede olduğunu... Bir tenin koynunda uyanmak korkularından, yine de, yeniden korkacağını bildiğin halde aynı tende uyuyakalmayı dilemek bir ömür. Tırnaklarını kesmek canını yakmamak için, bir avuç suda arınmak dünya dolusu kirlerinden. Bileklerinden başlayıp saçının telinde kaybolmak, buna kendinle olmak demek, her şeye rağmen...

Sana kim olduğunu sormadan, seninle yürümeyi seçmiş bir varlığa, hem yaşamına, hem ölümüne sevdalanmak, çıkan ilk fırtınada yerle bir olacağını bildiğin halde!.




 Talan Ayşe Kanca
(c) Bu yazının her türlü telif hakkı yazarın kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.













erine aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder