HOŞGELDİNİZ

Uzun bir yolculuktur edebiyat... Başladığı ve bittiği yer arasında bir ömürdür kat edilen. Soluklanırsınız satır aralarında, bazen başlarsınız yeniden, bazen bitirirsiniz. Benim bu yolculukta ki düşüm yürekler biriktirmekti. Hoşgeldiniz!.

Talân Ayşe Kanca

6 Mart 2011 Pazar








Azra; sen çekip çıkarıldın bir midyenin gövdesinden ve hiç ait olamadın bir denize. "Özlemek..." diye diye geçip gittin gözlerimden, ama yüreğimde hep demirliydin. Bildim ki, bir okyanus dolusu umuttun, bildim ki; hiçlik ortasında savrulup durdun.

Hani; bir yengecin çatal elinde, bir denizatının zerâfetinde, bir melek balığının renkle
rindeydin.

Ben boş verdim geldiğin yeri, kal dedim benim cehennemimde!.





Talan Ayşe Kanca
c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder